استودیو است در خرداد هزار و سیصد و نود و پنج تشکیل شد. علیرضا احمدی، مهرداد مه آبادی و پگاه سیفی در همان ابتدا قوانین کاری استودیو را به صورت کلی نوشتند و در گیر و دار اولین پروژه ها عطیه تفتی به تیم پیوست. از همان ابتدا استودیو است در پروژه های برندینگ و و ری برندینگ علاقه مند و فعال کارش را شروع کرد.

برندینگ مجموعه گپ و ری برندینگ مجموعه اسرا ( نظام طبقه بندی بازی های رایانه ای) از اولین پروژه های تیم بود. پروژه بزرگ  TGC 2017 ( Tehran game convention)  در سال اول تاسیس استودیو اتفاق افتاد پروژه ای 360 درجه و بزرگ که در تمام ابعاد برندینگ، نمایشگاهی، تبلیغات و محتوای تصویری شکل گرفت این نمایشگاه بین المللی که دو دوره برگذار شد در بدنه وزارت ارشاد و اهالی فرهنگ ایران دریچه های جدیدی را به بازی های ویدیویی باز کرد.

 

همزمان با بیشتر شدن ارتباطات استودیو است با جهان بیرون نام کامل تری را برای خود انتخاب کرد و برندیگ خود استودیو است بازبینی شد. حالا استودیو است به استودیو خلاق است تغییر نام داد و هویت بصری و شعار جدیدی برای آن انتخاب شد. نام استودیو خلاق است معرف ابعاد توانایی اجرایی استودیو بود که می خواست این موضوع را برای دوستانش شرح دهد که همه فعالیت های یک آژانس در استودیو خلاق است انجام می شود و به این ترتیب این آژانس مینیاتوری از اعضایی تشکیل شده که همگی در پروسه خلاقه شرکت دارند و به واسطه هر پروژه افراد فری لنسر به تیم اضافه می شود و سفارش دهنده با یک تیم بسته که سبک محدود در ساخت و پرداخت یک پروژه دارد طرف نیستند.
استودیو است در کار های تجاری و تبلیغاتی فراوانی با تیم های بزرگ صنعتی ایران همکاری کرده است. شرکت های سفیر، فراب، اکسیر از جمله آنها هستند. سابقه کاری افراد این استودیو پیش از قرار گرفتن در قالب یک تیم تنوع وسیعی از کار های فیلم سازی و انیمیشن سازی و طراحی گرافیک و همینطور برگذاری نمایشگاه آرت ورک را در بر می گرفته است.

 

این تنوع پس از ادامه همکاری اعضای استودیو است ادامه پیدا کرد و پروژه کتاب جام جهانی فوتبال 2018 به سفارش فدراسیون فوتبال و شرکت فناپ آغاز شد. کتابی فرهنگی که معرف تمدن و ورزش ایران در مسابقات جام جهانی بود. فعالیت های طراحی ورزشی در استودیو است با ساخت انیمیشن دربی تهران به سفارش برنامه نود و تهیه کنندگی مشترک استودیو است و عادل فردوسی پور ادامه پیدا کرد.

 

 

استودیو است همیشه پذیرای همکاری های هنری با تیم و افراد دیگر است و با همین روحیه در ساخت تیزر گربه به تهیه کنندگی مشترک با مریم مهین خاکی شرکت کرد. 

 

 

در همان سال به مناسبت سال جدید که سال خوک بود بسته ای را برای هدیه ی شب چهارشنبه سوری به دوستان خودش تقدیم کرد. مناسبت ورزشی بعدی طراحی فونت اعداد پیراهن رسمی تیم های استقلال و پرسپولیس بود. استودیو است از اینکه تیم های استقلال و پرسپولیس را در مسابقات لیگ برتر و آسیا با پیراهنی که با همکاری آلشپرت کار می شد می دید به خود می بالید.
استودیو است در مجموعه ای از کارهای تبلیغاتی با بانک های سینا و پست بانک ایران همکاری کرده و برای شکل دهی برندینگ و هویت بصری جدید بنیاد ملی بازی های رایانه ای و بخش هایی از زیر مجموعه های پست بانک پویش های گسترده شناخت برند و تعیین استراتژی را در کارنامه خود به جا گذاشته است. همینطور تامین محتوای مجموعه و گروهی از موشن گرافیکس های متنوع نیز برای مصارف گوناگون تبلیغاتی – اطلاع رسانی تهیه و تولید شد.

 

 

استودیو است در سال هزار و سیصد و نود و هشت از جشنواره سرو نقره ای جشنواره رسمی انجمن صنفی طراحان گرافیک شایسته تقدیر و منتخب آن دوره در بخش استودیویی شد و به این ترتیب با شناخت مناسبی که از تنوع کاری و رسالت استودیو در دوستان و همکاران و سفارش دهندگان ایجاد شده بود بار دیگر استودیو است تصمیم به از نوع ساختن برند خودش کرد. به این ترتیب نام استودیو خلاق است به نام رسمی استودیو است تغییر کرد و هویت بصری جدید استودیو به همراه یک هدیه جذاب طراحی شد. این هدیه با نام “سعد من چین است” محصول پاسخ استودیو است به شرایط جامعه و کشور است. در محتوای این بسته سعی شد تا شرایط تجارت و کسب و کار کشور و حال و روحیه دوستان و همکاران به شکلی تغییر فرم داده نمود پیدا کند.
امروز پروژه های متنوعی در استودیو است در حال انجام است و دنیاهای متفاوتی در حال جان بخشی هستند. شکل گیری هر پروژه و همکاری با هر کدام از شما دوستان همیشه باعث افتخار تیم استودیو است بوده است.
همیشه و همیشه آرزوی موفقیت برای شما بهترین های قلب مارا به تپش انداخته است.
استودیو است